Вакансії

Адміністратор ресепшена
25/10/23
+

ТРЦ Nikolsky шукає у свою дружню команду адміністратора ресепшена!

Обов'язки:
— Зустріч відвідувачів ТРЦ;
— Консультація відвідувачів;
— Оперативне вирішення виникаючих питань у рамках своєї компетенції;

Вимоги:
— Приємна зовнішність;
— Досвід роботи на аналогічній посаді (бажано);
— Чудові комунікативні навики;
— Відповідальність, пунктуальність, впевненість у собі;

Умови роботи:
— Центр міста (вул. Григорія Сковороди, 2-а, ТРЦ Nikolsky);
— Офіційне працевлаштування;
— Достойна заробітня плата;
— Графік роботи: 2/2;

Ваше резюме надсилайте на пошту a.yarova@nikolsky.com.ua

відправити резюме
Помічник маркетолога
07/09/23
+

Команда ТРЦ Nikolsky шукає помічника маркетолога!

Обов'язки:
- Участь у створенні маркетингової стратегії ТРЦ NIKOLSKY
- Допомога у проведенні креативних рекламних кампаній
- Допомога при проведенні заходів в ТРЦ NIKOLSKY
- Робота з документацією
- Допомога з організаційними питаннями
- Виконання доручень керівника відділу
- Збір та аналіз даних

Умови роботи:
- Офіс в Центрі міста (м. Харків, вул. Григорія Сковороди, 2-а)
- Офіційне працевлаштування
- Гідна заробітна плата (за результатами співбесіди)
- Графік роботи: 5/2; з 09:00 до 18:00 (в святкові дні ненормований)

Резюме надсилайте на пошту d.bushmakin@bhg.ua

відправити резюме
Юрист
14/07/23
+

Вимоги:

- Вища юридична освіта;
- Досвід роботи не менше 2 років;
- Знання господарського, цивільного, корпоративного права;
- Впевнений користувач ПК Windows OS, MS Office, Internet, Microsoft Outlook;
- Аналітичне мислення, відповідальність, здатність орієнтуватись в складних ситуаціях, вміння працювати в команді, а також самостійно;
- Англійська, українська мови (ОБОВ'ЯЗКОВО).


Основні обов'язки:

- Юридичний супровід договірної роботи Товариства, виявлення та аналіз господарських та правових ризиків при укладенні та виконанні Товариством договорів, вжиття заходів щодо їх усунення;
- Розробка, правовий аналіз та узгодження договорів(купівлі-продажу, купівлі-продажу майнових прав, реклами, підряду та надання послуг, договорів про внесення змін тощо);
- Аналіз господарського законодавства, надання висновків та пропозицій з питань його застосування;
- Надання висновків та консультацій з питань застосування норм права;
- Взаємодія з державними органами, що здійснюють державний нагляд(контроль) (супроводження перевірок, оскарження їх результатів тощо);
- Складання листів, повідомлень, інших документів правового характеру.

Умови роботи:

- Гідна заробітна плата (за результатами інтерв'ю)
- Офіційне працевлаштування
- Графік роботи: 5/2; з 09:00 по 18:00
- Офіс в центрі міста

відправити резюме
Головний бухгалтер
14/07/23
+

Вимоги:

- досвід роботи головним бухгалтером від 7 років;
- вища освіта — «Бухгалтерський облік та аудит»;
- володіння програмами: 1С Бухгалтерія 7.7,8, Medok, КлієнтБанк, пакет Microsoft office;
- досвід роботи у сфері комерційної нерухомості (оренда торгових точок та офісних приміщень);
- досвід роботи з фінансовими компаніями (ЦП, КУА, банки);
- знання МСФЗ;
- відмінне знання чинного законодавства України в сфері бухгалтерського та податкового обліку;
- ПДВ операції (7%, 20%, без ПДВ), складання та здача звітності;
- податок на прибуток (складання та здача звітності);
- досвід в проходженні перевірок та ефективної взаємодії з контролюючими органами;
- досвід моніторингу змін в законодавстві та надання консультаційної підтримки керівництва;
- досвід роботи в будівництві.

Обов’язки:

- організація та ведення бухгалтерського та податкового обліку;
- касові операції, розрахунок лімітів каси, контроль та взаємодія з філіями;
- контроль аналітики та відображення бухгалтерського обліку в системі 1с Підприємство;
- нарахування заробітної плати;
- складання податкової та статистичної звітності ;
- складання фінансової звітності за стандартами МСФЗ.

Умови :

- гідна заробітна плата (за результатами інтерв'ю);
- офіційне працевлаштування, повна зайнятість;
- графік роботи: 5/2; з 09:00 по 18:00.;
- комфортний офіс в центрі міста.

відправити резюме
SMM спеціаліст
24/02/23
+

ТРЦ NIKOLSKY шукає в свою команду SMM спеціаліста на постійну роботу в офісі (НЕ дистанційно):

Обов’язки:
- Створення стратегії ведення соціальних мереж ТРЦ
- Створення контент плану
- Створення контенту
- Постійно стежити за трендами та змінами в роботі соціальних мереж
- Ведення акаунтів Facebook, Instagram та інші в залежності від потреб
- Ведення Telegram каналу
- Налаштування реклами
- Робота з пабліками
- Збільшення трафіку
- Аналітика соціальних мереж
- Звітність

Вимоги:
- Володіння сучасними методами роботы в соціальних мережах
- Вміння працювати в Google Analytics та Business Manager
- Вміння генерувати ідеї для контенту
- Активний користувач соцмереж
- Знання алгоритмів та принципів роботи соцмереж
- Вміння працювати з графічними редакторами
- Креативне та аналітичне мислення
- Грамотне усне та письмове мовлення
- Комунікабельність
- Вміння працювати в команді
- Стресостійкість

Умови:
- Офіс в #ЦентріТвогоМіста
- Офіційне працевлаштування
- Достойна заробітня плата

Резюме надсилайте на мейл d.bushmakin@bhg.ua

відправити резюме
Маркетолог (івент-менеджер)
06/11/22
+

В команду ТРЦ NIKOLSKY потрібен креативний маркетолог (івент-менеджер).

Вимоги:
- Досвід роботи в маркетингу та івент індустрії
- Стратегічне мислення
- Впевнений користувач ПК
- Навички копірайтингу
- Досвід роботи в сфері онлайн / офлайн маркетингу
- Знання основних маркетингових процесів та інструментів
- Робота з графічними редакторами (бажано).
- Освіта в сфері економіка / маркетинг / менеджмент / соціологія (бажано)
- Пунктуальність, уважність, ініціативність, стресостійкість, комунікабельність - ОБОВ'ЯЗКОВО!

Обов'язки:
- Планування і проведення рекламних кампаній
- Організація BTL заходів
- Створення: аудіо ролики, статті, прес-релізи, анонси
- Складання щомісячних, щоквартальних звітів
- Розробка і реалізація маркетинг стратегії ТРЦ NIKOLSKY
- Робота з підрядниками і партнерами, контроль дизайну, виробництва, розміщення реклами та маркетинг матеріалів.
- Внесення пропозицій щодо оптимізації маркетинг процесів.

Умови роботи:
- Центр міста (м. Харків, вул. Григорія Сковороди, 2-а)
- Офіційне працевлаштування
- Гідна заробітна плата (за результатами інтерв'ю)
- Графік роботи: 5/2; з 09:00 до 18:00 (в святкові дні ненормований)

Резюме надсилайте на мейл d.bushmakin@bhg.ua

відправити резюме
Старший продавець-консультант
29/09/22
+

Італійські бренди: CALZEDONIA, INTIMISSIMI, INTIMISSIMI UOMO, TEZENIS, FALCONERI — світові лідери з продажів нижньої білизни, домашнього та пляжного одягу.
З 1986 року у світі та 2014 року в Україні.

Компанія МНС ІНВЕСТМЕНТ — це 400 працівників та 53 магазини в містах: Київ, Одеса, Львів, Дніпро, Вінниця, Харків, Херсон.
І ти можеш бути менеджером одного з наших магазинів — якщо маєш досвід управління командою та впливу на виконання показників ефективності!
Чекаємо на твоє резюме з фото, та до зустрічі на інтерв'ю.

Посилання на офіційні сторінки наших брендів:
CALZEDONIA
INTIMISSIMI
INTIMISSIMI UOMO
TEZENIS
FALCONERI

Наша компанія для тебе, якщо:
- Вмієш працювати з показниками ефективності (конверсія, середній чек);
- Володієш навичками комунікації з персоналом;
- Вмієш забезпечити виконання процесів та стандартів роботи магазину;
- Маєш позитивне відношення до активного ритму роботи. Наші працівники протягом дня взаємодіють з клієнтами, працюють з товаром, проходять навчання та впливають на розвиток команди та показників магазину;
- Подобаються активні продажі та спілкування з людьми;
- Тобі цікава сфера моди та одягу;

Працювати з нами:
- гнучкий графік роботи та нормований робочий день згідно законодавства;
- офіційна заробітня плата: гарантований оклад 7 000 з утриманням податків + % відособистих продажів: Лідер (оклад +% від особистих продажів) = 11 000 грн; Досвідчений (оклад +% від особистих продажів) = 10 000 грн; Новачок (оклад +% від особистих продажів) = 9 000 грн;
- офіційне працевлаштування — відпустка, лікарняні, оплата за роботу в нічний час згідно законодавства;
- надаємо безкоштовно щомісячно дві одиниці одягу з продукції наших брендів;
- кар'єрний розвиток в міжнародній італійській компанії;
- маємо системи навчання та тренінги для розвитку ефективності працівників;
- лояльна та відкрита культура відносин в компанії.

відправити резюме