Маркетолог (івент-менеджер)
15/01/21
+

У зв'язку зі скорим відкриттям, в команду ТРЦ NIKOLSKY потрібен креативний маркетолог (івент-менеджер).

Вимоги:
- Досвід роботи в маркетингу та івент індустрії
- Стратегічне мислення
- Впевнений користувач ПК
- Навички копірайтингу
- Досвід роботи в сфері онлайн / офлайн маркетингу
- Знання основних маркетингових процесів та інструментів
- Робота з графічними редакторами (бажано).
- Освіта в сфері економіка / маркетинг / менеджмент / соціологія (бажано)
- Пунктуальність, уважність, ініціативність, стресостійкість, комунікабельність - ОБОВ'ЯЗКОВО!

Обов'язки:
- Планування і проведення рекламних кампаній
- Організація великих BTL заходів
- Створення: аудіо ролики, статті, прес-релізи, анонси
- Складання щомісячних, щоквартальних звітів
- Розробка і реалізація маркетинг стратегії ТРЦ NIKOLSKY
- Робота з підрядниками і партнерами, контроль дизайну, виробництва, розміщення реклами та маркетинг матеріалів.
- Внесення пропозицій щодо оптимізації маркетинг процесів.

Умови роботи:
- Центр міста (м. Харків, ул. Пушкінська 2)
- Офіційне працевлаштування
- Гідна заробітна плата (за результатами інтерв'ю)
- Графік роботи: 5/2; з 09:00 до 18:00 (в святкові дні ненормований)

Резюме надсилати на мейл d.bushmakin@bhg.ua

відправити резюме
Офіс-менеджер, Адміністратор
18/01/21
+

Шукаємо офіс-менеджера / адміністратора в ТРЦ NIKOLSKY

Вимоги:

- Досвід роботи офіс-менеджером - від 1 року.
- Знання англійської мови.
- Впевнений користувач ПК та основних офісних програм (Word, Excel), вміння працювати з оргтехнікою.
- Знання ділового етикету, грамотна письмова та розмовна мова, приємна зовнішність.
- Відмінні комунікативні навички, вміння планувати робочий час і швидко перемикатися для вирішення різнопланових завдань.
- Позитивний настрій, презентабельна зовнішність, хороші організаторські здібності, приємний голос, чітка дикція.
- Відповідальність, старанність, акуратність, гнучкість мислення.
- Вища освіта.

Обов'язки:

- Організація роботи офісу;
- Прийом, розподіл вхідних / вихідних дзвінків;
- Прийом, розподіл вхідної кореспонденції;
- Ведення і систематизація документообігу;
- Гостинна зустріч і супровід відвідувачів офісу (чай / кава);
- Забезпечення життєдіяльності офісу (замовлення канцелярії, води і т. Д.);
- Виконання доручень керівника.

Умови роботи:

- Стабільна з / п (за результатами співбесіди);
- Можливості кар'єрного і професійного зростання;
- Графік роботи: пн пт з 9:00 до 18:00

відправити резюме
Юрист
18/01/21
+

Вимоги:

- Вища юридична освіта
- Англійська, українська мови (ОБОВ'ЯЗКОВО)
- Знання господарського, цивільного, корпоративного права
- Впевнений користувач ПК, Ліга, офісної техніки
- Добре розвинене логічне мислення, бажання працювати та вчитися
- Старанність, відповідальність, уважність, комунікабельність

Основні обов'язки:

- Розробка, правовий аналіз та узгодження договорів
- Договірна робота з орендаторами
- Ведення документообігу та звітності по угодам
- Підготовка і оформлення різного роду правових документів, необхідних для ведення договірної роботи
- Виконання інших обов'язків згідно посади

Умови роботи:

- Гідна заробітна плата (за результатами інтерв'ю)
- Офіційне працевлаштування
- Графік роботи: 5/2; з 09:00 по 18:00
- Офіс в центрі міста

відправити резюме
Головний бухгалтер
18/01/21
+

Найкращий торгівельно-розважальний центр Нікольський відкриває вакансію головного бухгалтера.

Вимоги:

- досвід роботи головним бухгалтером від 7 років;
- вища освіта — «Бухгалтерський облік та аудит»;
- володіння програмами: 1С Бухгалтерія 7.7,8, Medok, КлієнтБанк, пакет Microsoft office;
- досвід роботи у сфері комерційної нерухомості (оренда торгових точок та офісних приміщень);
- досвід роботи з фінансовими компаніями (ЦП, КУА, банки);
- знання МСФЗ;
- відмінне знання чинного законодавства України в сфері бухгалтерського та податкового обліку;
- ПДВ операції (7%, 20%, без ПДВ), складання та здача звітності;
- податок на прибуток (складання та здача звітності);
- досвід в проходженні перевірок та ефективної взаємодії з контролюючими органами;
- досвід моніторингу змін в законодавстві та надання консультаційної підтримки керівництва;
- досвід роботи в будівництві.

Обов’язки:

- організація та ведення бухгалтерського та податкового обліку;
- касові операції, розрахунок лімітів каси, контроль та взаємодія з філіями;
- контроль аналітики та відображення бухгалтерського обліку в системі 1с Підприємство;
- нарахування заробітної плати;
- складання податкової та статистичної звітності ;
- складання фінансової звітності за стандартами МСФЗ.

Умови :

- гідна заробітна плата (за результатами інтерв'ю);
- офіційне працевлаштування, повна зайнятість;
- графік роботи: 5/2; з 09:00 по 18:00.;
- комфортний офіс в центрі міста.

відправити резюме