Харківський ТРЦ Nikolsky посилив пул операторів fashion – сегменту, підписавши договір про відкриття магазинів відомих міжнародних брендів Roy Robson і Betty Barclay. Загальна площа Roy Robson складе 163 кв.м, а Betty Barclay – 176 кв. м. Обидва магазини будуть розташовані на другому поверсі ТРЦ.
Roy Robson – німецький бренд ділового чоловічого одягу, заснований у 1922 році. Головні критерії Roy Robson – бездоганна якість, актуальні тенденції та комфорт. Всю свою продукцію – верхній одяг, стильні ділові костюми, широкий спектр одягу в стилі casual, а також супутні аксесуари – компанія виробляє виключно на своїх потужностях, що гарантує високу німецьку якість. На сьогодні в Україні відкрито 12 основних магазинів бренду та 4 торгові точки аутлет-формату.
Betty Barclay– популярний німецький бренд жіночого одягу, взуття, аксесуарів і парфумерії з більш ніж 80-річною історією. Філософія компанії – уособлення жіночності і вишуканого стилю з відтінком європейської елегантності. Колекції поєднують в собі німецьку якість, сучасний дизайн, максимальний комфорт та практичність. В Україні бренд представлений у 10-ти основних магазинах та двох торгових точках аутлет-формату.
У торгiвельному центрі Nikolsky вже підписані договори оренди з представниками групи Inditex, Argo, MD Fashion, MTI, Nike, Puma, FLO, «Сiльпо», Multiplex, Sport Life та ін.